Nu säljer jag...

Här kommer bilder på vårt hus som jag säljer nu, länken kommer till beskrivning när det kommer ut på marknaden...
Klicka på bilderna för en större bild.

Det är ett suterränghus med två plan, fast allt i det undre planet får man inte räkna med i totala m2.

Jag har inte bråttom att sälja det men det känns ändå skönt att veta att det äntligen kommer ut på marknaden, om det sedan tar ett år innan det blir sålt spelar ingen roll för min del:)

 
Uterummet till vänster ligger på 50 m2 och har ett underliggande garage som är lika stort:) För den som gillar att meka med en verkstadsdel.
Sedan finns det ett garage till som är normalstort.

 
Hallen, två dörrar till höger, första (sovrum(1) och andra tvättstuga och pannrum.
Två dörrar till vänster, första sovrum(2) eller datarum som vi har det till, andra dörren går till förråd och sedan till det "lilla" garaget.
Dörr rakt fram till toalett och brevid den en trappa upp.

 
Sovrum(1), vårt (mitt) sovrum. (två gardrober)


Sovrum(2), eller datarum. (en gardrob)
Obs, detta är det enda rummet som inte är renoverat/fixat.
  
Förrådsdel, gång till garaget. Till höger av gången finns lagrings utrymme samt matkällare. Hos mig är det överbelammrat med skräp:)

 
Toalett.

  
Tvättstuga med duschkabin sedan pannrum. (visar inte mina tvätthögar.)

  
Hall/ teverum på övervåningen. När man kommer upp ligger köket till vänster och vardagsrummet hålet efter, även det till vänster. Åt höger ligger det två sovrum och ett badrum. Tredje bilden visar från andra hållet, dvs man ser trappan bakom spaljen.

 
Köket...

     
Vardagsrum och matsal.

 
Badrum, med bubbelbadkar

   
Sovrum(3), Hilmas rosa rum. (tre gardrober)

  
Sovrum(4), Emmas rum. Obs, Emma ingår inte... (fyra gardrober varav två är dubbla)


 
Avlång veranda in till "uterummet".

   
"Uterummet", med sittavdelning, matavdelning och barnavdelning. Dessutom högt tak.



Vinden, och den känns verkligen som en kilometer lång.


   
Lite från trädgården.


Så nu har ni sett hur jag och barnen bor just nu:)

Kram
Kristina

Kommentarer
Postat av: caroline

vad fint ni har det :) Vart ska ni flytta sedan då?

2009-06-13 @ 15:37:49
URL: http://carolinesblogg.blogg.se/
Postat av: Micke

Ett jättefint hus, verkligen!



Se en hyllning till sommarlovet på:

http://loveliferock.blogg.se

2009-06-13 @ 16:49:19
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Fint :O

2009-06-13 @ 17:35:59
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: Pelle

Oj du har smak du! Stilrent, exklusivt och hemtrevligt på samma gång. Man blir frestad att köpa speciellt med tanke på garagen. =)

2009-06-13 @ 19:12:12
Postat av: carola

å så fint och vacker ni har det du och barnen..

Superfint..



Hoppas ni haft en bra lördag..Har ni liksom jag massa regn??

Vi sitter och myser med chips i soffan..Bara är...

kram till er 3

2009-06-13 @ 19:46:33
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Du har det jättefint i ditt hus och det borde inte vara svårsålt.

Önskar dig och barnen en fin kväll.

2009-06-13 @ 20:19:31
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fasen va' fint du har hemma.

Med två barn å allt.

2009-06-14 @ 01:54:31
Postat av: Anne

Titta igen på bilden från Emmas rum med Emma. Tror du på "orber" eller är det bara damm?

2009-06-14 @ 02:06:24
Postat av: Anonym

Orber är ett ljusfenomen o inget övernaturligt. Kristina, ta inte åt dej av sånt, glöm det.

Så blir det ibland på min kamera oxå.

Styrkekramar från Jossan.

2009-06-14 @ 03:40:20
Postat av: josefina

Mysigt =)

2009-06-14 @ 11:02:46
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hej, vilket fint hus! måste få fråga, vart har du köpt din säng? riktigt fin!

2009-11-17 @ 13:25:50
Postat av: ullisar

det är ett otroligt fint hus Kristina, men jag förstår att du vill sälja. när tillfälle ges. roligt att få se det också! uterummet och vinden var mest spännande tycker jag, ovanligast om jag säger så!



du ska flytta bloggen också förstår jag? jag hänger på!



ps. bilderna här under är så fina!! men... varför ingen hjälm? själv är jag hönsig (har väl trillat av några lite otäcka gånger också) så jag sitter knappt på en häst i hagen utan hjälm ;D

2009-11-25 @ 13:03:11
URL: http://ullrika.se
Postat av: research paper

Children's room is the best room in whole house.

2012-01-27 @ 21:40:12
URL: http://iresearchpapers.com/help.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0