Dags att avslöja mer än jag borde.


Insåg just hur lätt det är att bli missförstådd, men jag har själv försatt mig i situationen och är därför beredd att avslöja mer än vad jag vill. Innan jag och Magnus träffades och planerade ett liv tillsammans levde jag som jetsetare.
Svårt att tro, men lätt att kolla upp.
Jag var gift, går att kolla upp genom skattemyndigheterna.
Han hette Claes Randholm och det går nog att googla honom om man vill(finns endast en i Sverige). Jag hette Randholm ända tills min och Magnus dotter Emma föddes, valde att ta tillbaka mitt flicknamn, Roos, och de fick heta det efter mig.

Denne Claes och jag bodde i Tyskland och sedan i England. Vi skiljde oss och vi bor nu båda i Sverige fast på olika håll. Då hans farfar startade upp Eldon och hans pappa utökade det med Thule(takboxar, hyrsläp mm) mm, var denne Claes god för runt XX miljoner när vi skiljde oss. Jag krävde inte ett öre, det enda jag ville ha var min hund och min urgulliga pegouet 205(utan värde dock). Jag hade rätt att kräva halva vårt hushåll, hus, yacht mm. Men det är inte jag...

Jag träffade kärleken i Magnus och våra olika personligheter och bakgrund var just det som lockade mig till honom. Han var en tusen gånger bättre man än Claes. Pengar har inget med kärlek att göra, jag lovar.
Jag är sååå glad för Magnus, han lärde mig att se livet från rätt perspektiv, att även när man inte har miljoner så har man lycka i varandra. Han från en helt vanlig familj och jag från en med fem olika glas och besticksorter vid middagen.
Tänk er kulturkrocken första gången han åt middag hos mina föräldrar.:)

Därför älskar jag honom mer än pengar och har genom honom lärt mig att hjälpa andra istället för att vara en "brat". Och därför är detta så mycket svårare att hantera. Han gav mig två underbara döttrar, mer värda än allt guld på jorden.

Kram
Kristina

Kommentarer
Postat av: Stina

:) Bra sagt.

Kram!

2009-04-22 @ 22:28:19
URL: http://stinabloom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0